KSR DISTRIBUIDORA – GRUPO VCP

19f5914da06399e3c18540713ac3e84d
Briefing: renovar a identidade para reforçar o posicionamento da empresa como uma
DISTRIBUIDORA de papéis e produtos gráficos, dirigida ao mercado IMPRESSOR que atende todo o BRASIL.O design enfatizou a abrangência nacional utilizado pelo “mapa estilizado”, a capilaridade – 21 filiais
A identificação com o mercado impressor está no elemento gráfico utilizado: a retícula.
_______________*________________
Briefing: renew identity to strengthen the company’s position as a
distributor of paper and printing products, market-driven printer DISTRIBUIDORA of paper and printing products, market-driven IMPRESSOR that meets all BRAZIL.The design emphasized the nationwide used by “stylized map”, capillarity – 21 branchesThe design emphasized the nationwide capillarity – 21 branch offices
Identification with the printer market is the graphic used: the reticle.
5c487d4d6b0ab75f1b9734d746369604
dc9d20650085bed617fae3ed41532596

 

2a277377b2d47a0bb4caecceed986eaf fa3d6f4e5ea67cca12091ef7a0deb1bb

 

7f1514ca64da45d8da374504c0ac7591

 

 

9f3c18cc51b2c219ce9a44cbf6f7b451

ef1c0307814acf2bf0cc3253aa8f7739

 ccc9c7eced660dc6f5d0a265d4e41c5c bb7cdec5ed2e591fb9881fc062ad38c8      5fa394987825571fc426589c10c1046c

Salvar

Salvar

Salvar

Salvar

Salvar

Salvar

Salvar